Šie mokymai skirti:
Tiems, kurie parduoda savo paslaugas ir produktus per socialinius tinklus.
Solo verslams, produktų kūrėjams, internetinių parduotuvių įkūrėjams, tinklinio marketingo atstovams, kurie parduoda savo produktus offline ir online.
KURSO TEMOS:
Pardavimų ir komunikacijos tikslų išgryninimas:
• Asmeninis prekinis ženklas ir pozicionavimas.
• Konkurentų analizė.
• BIO ir bazinis socialinių tinklų įpakavimas.
• Unikalus jūsų stilius.
• Klientų avatarų ir skausmų pažinimas per apklausas, pokalbius ir „custdev’us“.
Visų esamų resursų analizė:
• Suprasti, kaip galima vykdyti pardavimus ir be socialinių tinklų.
• Tikslinės auditorijos analizė ir klientų avatarų skausmų išgryninimas.
• Produktų krepšelio sudarymas pagal klientų poreikius, o ne iš savo galvos.
Komunikacijos ir pardavimų strategijos sudarymas:
• Atsižvelgiant į auditorijos poreikius ir skausmus.
• Produktų paleidimo strategija.
• Pardavimų grandinės sudarymas.
• Komunikacijos strategijos sudėliojimas pagal pardavimų krepšelį ir grandinę.
ŠIS KURSAS YRA BŪTINAS JUMS, JEIGU
Nežinote klientų poreikių ir skausmų, paleidžiate produktus iš savo galvos, kurie neatitinka klientų poreikių. Suprantate, kad socialiniai tinklai gali atnešti produkto žinomumą ir rezultatus, tačiau nežinote, nuo ko pradėti komunikaciją, kokią strategiją pasirinkti ir kaip vesti socialinius tinklus.
Nėra supratimo, kokį turinį kurti, kad generuotų pardavimus: Trūksta kūrybiškumo ir idėjų, turinys nėra įtraukiantis, mažai komentarų, „like“ ir užsakymų.
Jūsų pasidalinimai ir įrašai socialiniuose tinkluose nesukelia auditorijos įsitraukimo: Jaučiatės tarsi perdegę ir pavargę dėti postus, „reels“ ir „story“, kurie neatneša norimų rezultatų.
Parduodate tik vieną produktą (pvz., tik konsultacijas) arba, atvirkščiai, produktų yra tiek daug, kad pasimetate tarp jų ir jūs, ir jūsų klientai. Neturite logiškai sudėlioto produkto krepšelio.
Jūsų socialiniai tinklai nėra „supakuoti“ ir aktyvūs: Norite suprasti, kaip kitais kanalais generuoti pardavimus jau dabar, nelaukiant, kol surinksite sekėjų ar peržiūrų.