5 email marketingo naudos:

pranokstate 70% rinkos, nes tik trečdalis didesnių internetinių svetainių naudojasi naujienlaiškių marketingu;

iki 35% padidėjusios verslo pajamos;

pasyvios pajamos per automatizuotas laiškų serijas, tokias kaip paliktas krepšelis ar peržiūrėtos prekės;

tai papildomas pardavimų kanalas, kuris ypatingai naudingas vis dažniau stringant socialiniams tinklams, brangstant Meta ir Google reklamoms bei Facebookui stipriai baninant FB grupes;

netiesioginė nauda: ištikimos, šiltos auditorijos kūrimas, prekės ženklo atpažįstamumo didinimas bei reputacijos formavimas. Visai tai itin aktualu lojalių klientų auginimui bei vėlesniems pardavimams.

Mokymų metu:

naujienlaiškių siuntimo platformos pasirinkimas;

Omnisend ir svetainės sukonfigūravimas: kaip žinoti, ar veikia?

duomenų bazė: ką reiškia un/non/subscribers?

duomenų bazės auginimas: kokiais būdais ir kanalais?

kaip veikia automatizacijos?

automatizacijos: kokios jos būtinos?

naujienlaiškių rūšys: svarbu ne tik pasiūlymai ir akcijos.

Mokymus ves Rasita Kunikauskaitė Matijošaitienė.

Kodėl mokytis iš jos?
Rasita atsako:Turiu komunikacijos bakalaurą ir magistrą.

  1. Visus komunikacijos veiksmus matau iš labai skirtingų pusių, kurios išskiria mane iš rinkos: esu buvusi žurnalistė, viešųjų ryšių specialistė ir marketingistė.
  2. Kitos agentūros samdydavo mane, kad jų klientams parengčiau automatizacijas bei rengčiau naujienlaiškius. Kai išsileidau savo naujienlaiškių mokymus, kiti specialistai ir agentūrų atstovai mokosi email marketingo iš manęs.
  3. Su naujienlaiškiais savo klientams jau esu uždirbusi daugiau nei milijoną €.
  4. Mano klientų naujienlaiškių atsidarymo rodiklis siekia iki 77%.

Susitinkame online

rugjūčio 5 d. 19 val.
(negalinčių dalyvauti online lauks įrašas)

Tavo ateitis bus tokia, kokią pati susikursi!
Atėjo laikas imtis veiksmų!
17.00 45.00
Pirkinių krepšelis
Prisijungti

No account yet?

Parduotuvė
0 items Krepšelis