Mokymų metu:
Reklamos tikslai ir kaip teisingai juos išsirinkti;
Auditorijos ir jų panaudojimo galimybės.
Kaip susikurti pirmąją reklamą (nustatymai, vizualai, struktūra).
Reklamų analizavimas (rodikliai ir jų stebėjimas).
Sonata Aperaviciute-Romanovskė
Elektroninė prekyba mano gyvenime yra daugiau nei 7-erius metus. Viskas prasidėjo nuo savo vaikiškų prekių elektroninės parduotuvės.
Per veiklos metus pavyko įvesti ir padaryti žinomu prekinį ženklą bei įvesti į Lietuvos rinką iki tol niekam nežinomus prekinius ženklus tokius kaip I CAN, Easytots, Wee gallery.
Sukaupiau praktinių žinių ir patirties elektroninėje prekyboje, socialinių tinklų komunikacijoje, Facebook ir Instagram (Meta) reklamų kūrime. Teko nemažai mokytis, mokausi ir toliau, tai tapo mano gyvenimo būdu nuolatos domėtis, mokytis ir rinkti naujas žinias.
Puikiai suprantu smulkiuosius ir vidutinius verslus, su kokiais iššūkiais tenka susidurti. Neretai tokio verslo įkūrėjui tenka atlikti visus darbus vienam: pradedant pakuotojo baigiant direktoriaus darbais. Facebook Reklama, socialiniai tinklai, tinklapio priežiūra dažnai nustūmiami į kažkelintą planą kaip nesvarbiausi darbai, kas stabdo veiklos vystymąsį.
Tam, kad siekti Jūsų verslo resultatų – siūlau savo patirtį ir žinias elektroninėje prekyboje bei Meta (Facebook ir Instagram) reklamų kūrime.
Susitinkame online
gruodžio 19 d. 19 val.
(negalinčių dalyvauti online lauks įrašas)