5 email marketingo naudos:
- pranokstate 70% rinkos, nes tik trečdalis didesnių internetinių svetainių naudojasi naujienlaiškių marketingu;
- iki 35% padidėjusios verslo pajamos;
- pasyvios pajamos per automatizuotas laiškų serijas, tokias kaip paliktas krepšelis ar peržiūrėtos prekės;
- tai papildomas pardavimų kanalas, kuris ypatingai naudingas vis dažniau stringant socialiniams tinklams, brangstant Meta ir Google reklamoms bei Facebookui stipriai baninant FB grupes;
- netiesioginė nauda: ištikimos, šiltos auditorijos kūrimas, prekės ženklo atpažįstamumo didinimas bei reputacijos formavimas. Visai tai itin aktualu lojalių klientų auginimui bei vėlesniems pardavimams.
Mokymų metu:
naujienlaiškių siuntimo platformos pasirinkimas;
Omnisend ir svetainės sukonfigūravimas: kaip žinoti, ar veikia?
duomenų bazė: ką reiškia un/non/subscribers?
duomenų bazės auginimas: kokiais būdais ir kanalais?
kaip veikia automatizacijos?
automatizacijos: kokios jos būtinos?
naujienlaiškių rūšys: svarbu ne tik pasiūlymai ir akcijos.
Mokymus ves Rasita Kunikauskaitė Matijošaitienė.
Kodėl mokytis iš jos?
Rasita atsako:
- Turiu komunikacijos bakalaurą ir magistrą.
- Visus komunikacijos veiksmus matau iš labai skirtingų pusių, kurios išskiria mane iš rinkos: esu buvusi žurnalistė, viešųjų ryšių specialistė ir marketingistė.
- Kitos agentūros samdydavo mane, kad jų klientams parengčiau automatizacijas bei rengčiau naujienlaiškius. Kai išsileidau savo naujienlaiškių mokymus, kiti specialistai ir agentūrų atstovai mokosi email marketingo iš manęs.
- Su naujienlaiškiais savo klientams jau esu uždirbusi daugiau nei milijoną €.
- Mano klientų naujienlaiškių atsidarymo rodiklis siekia iki 77%.